dissabte, 11 de febrer del 2012

Felicitar les mestres i agrair-els la iniciativa


Passat dimarts 17 de gener els pares i mares de les aules d'Infantil 5 anys tinguérem una reunió amb les mestres, Maria Elena i Lola, per parlar-nos del procés d'aprenentatge de la lecto-escriptura i del pensament matemàtic en aquestes edats. Aquest escrit és per felicitar a les mestres i agrair-los la iniciativa. Personalment, m'ha servit per aclarir dubtes i per adonar-me d'algunes errades, per ajudar a posicionar-me millor davant el procés d'aprenentatge de les xiquetes i els xiquets i per conèixer la metodologia emprada (aspecte aquest que considere molt rellevant i que fins hores d'ara desconeixia). Em sembla important i necessari que es visibilitze com es treballa a l'aula. En la reunió vaig poder assabentar-me de la quantitat i qualitat d'activitats i aspectes que tracten les mestres dia a dia amb les nostres criatures i vaig eixir reconciliada amb algunes qüestions que em generaven neguit.
Per tot això, gràcies i espere que continuen aquestes reunions.

Raquel Ferrero

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada